Det sjätte paret i serien.

dojjor4 dojjor5Det blir nog inga nya svartvita dojjor för mig, jag har ju bl.a. dehär gula, men däremot blev det ett par nya åt Leia inför sommaren (från Zalando). När det kommer till barngrejer (också) är jag nog lite tråkig av mig. Har jag hittat något som jag tycker om så kör jag lätt med samma för alla tre barn. Därför har vi bland annat (fula) Kuoma vinterstövlar i alla storlekar mellan 19 och 27. Vår samling converse dojjor är inte riktigt lika komplett, men håller sakta men säkert på att bli det.

Vi kör tydligen fortfarande hårt med färgkombinationen rosa och turkost på denna blogg.

This entry was posted in Barnkläder. Bookmark the permalink.

11 Responses to Det sjätte paret i serien.

  1. Mia says:

    Jag skall tillöka er converse collection i något skede 😉

  2. K says:

    Fina, men är de fotriktiga för små barn? Bottnen e ju tjock o helt platt o skon stöder ingenstans.. Jag är verkligen ingen expert, men har funderat på det. Har inte själv Converse ti barnen. Å andra sidan kanske det är inne och rätt med inget stöd just nu a la Nike Free och liknande. Det finns ju många andra sorters sommarskor som inte stöder heller..

    • Nja… Knappast de mest fotriktiga skorna, nej, men samtidigt tror jag inte de gör precis skada heller om man har på dem nån timme per dag, jag menar, på sommaren skall man ju springa barfota;) Jag har varit noga att ha skor med bra stöd då barnen lärt sig gå, men senare har det nog inte varit lika noga på alla skor. Så Laura skall nog till en början främst använda skor med mera stöd när hon lär sig gå utomhus.

  3. 3mamma says:

    Inte kan man väl ha för många Converse?!?

    • Nej, absolut inte! Men då jag själv försöker att inte skaffa så mycket nytt åt mig själv (vill inte drunkna i grejer här), men å andra idan slängde jag just bort ett par urgamla urslitna rosa converen så egentligen kulle det ju vara +-0, eller hur?;)

  4. Kati says:

    Fina skor, så fort Ronja ser dom på klubben kommer hon väl också att vilja ha likadana 😉

Leave a comment